Jak przebiega rekrutacja
przy pomocy wyszukiwarki inżynierów?

1

Przeszukujesz naszą bazę inżynierów.

Możesz przeszukiwać po hasłach dotyczących tylko ostatniego stanowiska, całego przebiegu doświadczenia jak i całego CV. Zapytania możesz filtrować po takich parametrach jak region, branża czy znajomośc języków obcych.

2

Przeglądasz listę kandydatów spełniających kryteria.

Dla ułatwienia wybrania najbardziej odpowiednich kandydatów, na liście zaznaczyliśmy, w których częściach CV występują szukane słowa kluczowe.

3

Wysyłasz wiadomości do kandydatów.

Po wykupieniu pakietu kontaktów, wysyłasz do wybranych kandydatów wiadomości z ofertami pracy. Możesz wysyłać wiadomości pojedynczo lub grupowo, kategoryzując wcześniej kandydatów w folderach. Wysyłana wiadomość zawiera nazwę bezpośredniego pracodawcy oraz opis oferowanego stanowiska.

4

Czekasz na odpowiedź kandydatów.

Gdy kandydat będzie zainteresowany i odpowie pozytywnie na ofertę przesłaną przez Ciebie, jego pełne dane osobowe i kontaktowe zostaną udostępnione w wyszukiwarce. Teraz możesz prowadzić bezpośrednie rozmowy z kandydatem.

5

Gdy kandydat nie wyrazi zainteresowania Twoją ofertą...

Jeśli kandydat nie udzieli odpowiedzi w ciągu 7 dni od wysłania wiadomości lub nie będzie zainteresowany ofertą (odpowiedź negatywna w dowolnym momencie), kontakt wraca do puli kontaktów do wykorzystania i wiadomość można wysłać do dowolnego kolejnego kandydata.

6

Dodatkowe wsparcie poszukiwań kandydatów

W ramach wykupionego pakietu możesz bez dodatkowych opłat publikować na stronie BDI dowolną ilość ofert pracy powiązanych z poszukiwaniami w wyszukiwarce. Profile wszystkich zainteresowanych Twoją ofertą pracy pojawią się bezpośrednio w wyszukiwarce.

7

Zawsze na bieżąco!

Wyszukiwarka dostępna jest online co pozwala na prowadzenie rekrutacji przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z dowolnego miejsca. Dodatkowo, o wszelkiej aktywności interesujących Cię kandydatów, jesteś natychmiast powiadamiany na swój e-mail.